Vem är jag?

En excentrisk ekonomistudent, samhällsvetare och allkritiker. Försöker bygga en scen där jag kan hylla vårt samhälles vackraste tongångar såväl som hänga ut tillvarons vidrigaste sidor för allmän beskådan.

När jag var nio år så började jag diskutera på nätforum. Jag insåg fort att jag skulle behöva skriva som en vuxen för att någonsin tas på allvar, vilket ledde till att jag ganska snart började härma de andra medlemmarnas skrivtekniker. Visst, som nioåring lurade jag inte många – men med tiden så byggde jag upp ett såpass avancerat och brett vokabulär så jag  smälte in fint i diskussionerna, något som jag verkligen njöt av! Det var skönt att folk lyssnade och diskuterade med mig utan att jag ens behövde möta dem, jag som hade så svårt för ögonkontakt.

Hoppas bara ni kommer ha det riktigt trevligt här, jag ser verkligen fram emot att möta er i kommentarsfälten efter varje text! Det kommer bli en riktigt festlig resa dethär, med såväl ris som ros till samhällets alla aspekter!

Live long and prosper!

Jonathan

Kommentera, tyck till, diskutera!

